+36 20 4219585 gyaszertesitok@gmail.com
Általános Szerződési Feltételek

Ügyfeleink az online vagy személyes rendelések alkalmával elfogadják a gyászértesítők rendelésének menetét, árakat és az ÁSZF-ben foglaltakat.

1. Rendelés menete

Személyes rendelés esetén irodánkban felvesszük a gyászértesítők elkészítéséhez szükséges adatokat egy rendelőlap kitöltésével. Személyes és online rendelés esetén a megrendelés elküldésével elfogadják az ÁSZF-ben foglaltakat és azt mind a két fél magára kötelező érvényűnek tekinti.
Megrendelés esetén minden esetben előre kérjük a szerkesztési díjat. Amennyiben nem személyesen rendel, akkor az átutaláshoz a bankszámlaszámot e-mailben elküldjük, majd elkészítjűk az internetes tervet. A jóváhagyást szintén e-mailben kérjük a gyaszertesitok@gmail.com címre. Az e-mail beérkezése után kezdődhet a sorozatgyártás. A jóváhagyott első példány utáni munkafolyamatok beosztására minden jogot fenntartunk, erről előzetesen tájékoztatást nem küldünk, ezért a darabszámokat már nem tudjuk módosítani a jóváhagyást követően, kizárólag felfelé.

Fontos, hogy az internetes tervet kellő figyelemmel nézzék át, mert jóváhagyás után nincs lehetőségünk reklamációt elfogadni!

 

 

2, Elkészűlt gyászértesítők átvétele

Az elkészült gyászértesítőket személyesen irodánkban előre egyeztetett időpontban vehetik át, vagy pedig futárszolgálattal tudjuk küldeni.
Kétféle opció közül választhatnak:
-Előre utalás esetén a szállítási díj:2000 Ft
-Utánvét esetén a szállítási díj: 2600 Ft
A küldeményeket MPL egy napos üzleti csomaggal küldjük.

Természetesen a külföldi szállításnak sincs akadálya. Ennek díjszabása függ a megadott országtól, ezt minden esetben előre egyeztetjük!

Fontos, hogy a COVID járvány miatt módosulhat a nyitva tartásunk, vészhelyzet esetén kizárólag futárral küldjük az értesítőket.

 

 

3. Tervezési díj

Mit is jelent a tervezési díj, melyet az ártáblázatokban látnak?

Minden megrendelésnél egyszeri díj, mely magában foglalja az interneten átküldött előzetes tervet és annak háromszori módosítását az előzetesen megadott paramétereken belül. Amennyiben az előzetesen megadott paramétereket megváltoztatják (gyászértesítő formátuma, háttere vagy teljesen új szöveg), akkor a szerkesztési díj újra felszámításra kerül.

 

 

4. Jóváhagyott internetes tervek újbóli módosítása

Amennyiben az internetes terv jóváhagyása megtörtént és a gyártási folyamat elindult, már nincs lehetőség módosításra.
A gyártás megkezdése előtt, de az internetes terv jóváhagyását követően történő szöveg módosítások alapdíjas szolgáltatás.
Ennek díja:2500 Ft.

 

 

5. Felhasználási jogok

A tervezési (szerkesztési díj) és a gyászértesítők árának a kifizetésével a megrendelő nem vásárolja meg jogot arra, hogy a gyászértesítőknél megalkotott arculatot, dizájnt, stílust további felhasználásra más, 3. személynek átadja vagy elektronikusan több személynek továbbítsa.
Minden gyászértesítőnk egy egyedi arculat és dizájn, mivel nem importált kártyákat értékesítünk, ezért az interneten átküldött tervek továbbküldéséhez, felhasználásához nem járulunk hozzá és grafikáinkat sem áll módunkban átadni további felhasználásra.
Minden engedély nélküli felhasználás jogi követkeményekkel jár, mivel gyászértesítőink saját szellemi tulajdonunkat képviselik!

 

 

6. Vállalási határidő

Minden esetben függ a gyászértesítők típusától, a darabszámtól és az éppen aktuális rendelések számától, pontos információt mindig az aktuális helyzetnek megfelelően tudunk adni.
Mindenképp jelezzék, ha a megrendelés sürgős, akkor igyekszünk segíteni!

 

 

7. Utánrendelés

Utánrendelésre természetesen van lehetőség, de 2016. január 1-től alapdíjas szolgáltatásként. Az alapdíj 3500 Ft + az után rendelt gyászértesítők ára.
Minimum darabszám 20 db. Minden esetben előre utalást kérünk, az át nem vett utánrendelések miatt!
Fontos, hogy nem minden esetben tudjuk rövid határidőn belül vállalni, ezért az eredeti megrendelésnél ezt kérjük figyelembe venni a darabszámok kalkulációjánál.

 

 

8. Megrendeléstől való elállás

Amennyiben az internetes terv még nem készült el és nem került elküldésre a megadott e-mail címre, abban az esetben a szerkesztési díj megfizetése nélkül el lehet állni a megrendeléstől.
Ha az internetes tervet elkészítettük, elküldtük és a megrendelés esetlegesen lemondásra kerül, ebben az esetben az elvégzett szerkesztési munka miatt a szerkesztési díjat akkor is ki kell fizetni.
Amennyiben ezt valaki megtagadja, jogi eljárást kezdeményezünk.

 

 

9. Garancia

Személyes átvétel esetén a gyászértesítők ellenőrzésre kerülnek, mind tartalmilag, formailag és a darabszámokat tekintve is, ezért a megrendelő teljesítettnek tekinti a megrendelést.  Utólag nincs lehetőségünk reklamációt elfogadni!
Szállítás esetén:
Minden egyes csomagot kellő figyelemmel, gondossággal csomagolunk be, melynek külön díjazása cégünknél nincs. A postai szállításból esetlegesen eredő kárt nincs lehetőségünk megtéríteni,  Ha sérülést tapasztalnak átvételkor kérjük a jegyzőkönyv felvételét a futárnál, hogy a futár cégnél kezdeményezni tudjuk a kár megtérítését.
Természetesen minden megrendelést nyomon követünk, ellenőrizzük a nyomkövetésben a szállítás folyamatát és ha bármi probléma merülne fel, akkor azt a megrendelővel egyeztetve a közös megoldást megkeressük.

 

 

10. Adatok védelme

A megrendelések, levelezések során számunkra megküldött adatokat más személynek ki nem adjuk, fórumokon, közösségi oldalakon nem osztjuk meg. Kizárólag a gyászértesítő megrendelések teljesítése céljából használjuk és ezt követően megsemmisítjük.
Részletes adatkezelési tájékoztatónkat elolvashatják weboldalunkon.

 

 

11. Cégadatok

Neve: Chris-Design Cards Bt.
Székhely és levelezési cím: 1132 Budapest, Váci út 6. III.5.
Cégjegyzék szám: 01-06-788842 (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága)
Adószám: 28089595-2-43
Statisztikai számjel:25115998-1812-117-01
E-mail: gyaszertesitok@gmail.com
Telefon:+36-20-421-9585